امداد خودرو کرمانشاه
امداد خودرو پارسیان غرب

خودروبر و یدک کش کرمانشاه

خودروبر و یدک کش کرمانشاه

در زمان نیاز به حمل خودرو توسط یدک کش و خودرو بر در کرمانشاه و یا کفی خودروبر در کرمانشاه از امداد خودرو پارسیان غرب به عنوان برترین شرکت امداد سیار جاده ای در کرمانشاه کمک بخواهید. برای تماس با کارشناسان این مجموعه با شماره 09925924979 تماس گرفته تا نزدیک ‌ترین امدادگر به محل خودروی شما اعزام شود

نرخ مصوبه

تمامی نرخ‌های این شرکت تحت نظر اتحادیه است و به‌ هیچ‌ عنوان مبلغی بیش ‌از نرخ مصوب اخذ نمی‌گردد. ما تمام خدمات یدک‌کش و خودرو بر در کرمانشاه را به‌ طور کامل با ضمانت و هزینه مصوب اتحادیه انجام می‌دهیم. امداد خودرو پارسیان غرب با کادری آموزش ‌دیده و متخصص بدون شک بهترین گزینه برای حمل‌ونقل خودروی شماست.

امداد خودرو پارسیان غرب

امداد خودرو پارسیان غرب یکی از معتبرترین و باسابقه ترین شرکت های امداد در کرمانشاه است که با سابقه‌ای بالغ ‌بر ده سال افتخار دارد به همشهریان عزیز در شهر کرمانشاه کمک ‌رسانی کند. این شرکت در تمامی مناطق هفده ‌گانه شهر کرمانشاه نیروهای خود را مستقر کرده تا درصورت نیاز در سریع‌ ترین زمان به کمک شما آمده و مشکل خودرویتان را به بهترین نحو رفع نمایند.

لیست قیمت حمل خودرو در کرمانشاه

مهم نیست که خودروی شما سدان باشد یا شاسی و یا تولید داخل باشد و یا خارج اگر نیاز به حمل خودرویتان با خودرو بر یدک‌کش و یا کفی خودروبر به تعمیرگاه و یا هر مکان دیگری داشتید تیم متخصص و حرفه ای امداد خودرو کرمانشاه آماده‌ است تا انواع خدمات یدک‌کش و خودروبر مناسب را به شما عزیزان ارائه نماید. لازم به توضیح است تمامی خدمات این مجموعه با ماشین ‌آلات مناسب و تجهیزات به ‌روز انجام می‌شود. ازآنجا که در حمل و یدک‌کشی خودروهای داخلی و خارجی نیازمند تجهیزات متفاوت بوده قیمت خدمات آن نیز متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه‌های خودرو و یدک‌کش در کرمانشاه برای انواع خودروهای کوچک شهری، خودروهای هاچ‌بک، خودروهای سدان یا سالون کوپه، خودروهای استیشن، خودروهای کراس اوور و شاسی‌ بلند، خودروهای وانت‌ بار، خودروهای کامپکت، خودروهایی با سایز متوسط، خودروهای اسپرت، خودروهای مینی اس یو وی و کامپکت اس یو وی و غیره و همچنین هر نوع خودروی داخلی با شماره‌تلفن 09925924979 تماس حاصل نمایید تا از قیمت خودروبر در کرمانشاه و یا هزینه یدک کش در کرمانشاه آگاه شوید و جزئیات حمل خودروی خود را هماهنگ کنید.

نحوه ارائه خدمات یدک‌کش و خودروبر کرمانشاه

در حوزه خدمات فنی و حمل خودرو می‌توان گفت که امداد خودرو پارسیان غرب در صدر لیست بهترین شرکت های امداد خودرو در کرمانشاه قرار دارد. این شرکت با جذب افراد متخصص و ماهر در زمینه جابه‌جایی خودرو تضمین سلامت ماشینتان درحین حمل‌ ونقل را می‌دهد خدمات یدک‌کشی و همین‌طور خودرو بر پارسیان غرب به‌ شرح زیر است:

پشتیبانی همه‌جانبه از سوی امدادگران به شما و پاسخ ‌گویی سریع به درخواست امداد ارائه خدمات مشاوره فنی به‌ صورت تلفنی هماهنگی صحیح در جهت حمل خودروی معیوب به هر نقطه دیگر حضور در محل و یدک‌ کش کردن خودرو توسط امدادگران مجموعه به محل مورد نظر شما

امداد خودرو پارسیان غرب با برخورداری از نیروهای امدادی سیار در بخش‌های مختلف شهر کرمانشاه که در تمام مناطق شهر حضور دارند خدمات مورد نیاز شما عزیزان را در اختیارتان می‌گذارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی های مجموعه امداد خودرو پارسیان غرب عبارت است از:

پشتیبانی خدمات امدادی توسط تیم پشتیبانی شرکت صرفه ‌جویی در زمان مشتریان بالاترین کیفیت خدمات توسط تیم امدادی تسریع در امر جابه‌جایی و حمل خودرو یدک‌کش کردن ماشین توسط ماشین آلات مجهز و بکار گیری کادری مجرب

یدک‌کش چیست؟

یدک ‌کش‌ یا همان خودروبر یکی از مهم‌ ترین ماشین‌آلات و تجهیزاتی هستند که امداد خودروها برای حمل و جابجایی خودرویی که دچار نقص فنی شده و یا بر اثر تصادف و حادثه نمی‌تواند حرکت کند از آن استفاده می‌کنند. با استفاده از یدک‌ کش ماشین معیوب به تعمیرگاه‌ های معتبر فرستاده می‌شوند.

یدک‌ کش‌ ها انواع مختلفی دارند که برای حمل خودروها باید از یدک‌ کش مناسب برای هر نوع استفاده کرد. درصورتی ‌که آسیب جدی به بدنه ماشین وارد شده باشد نمی‌توان از هر یدک‌کشی برای جابجایی آن استفاده کر

انواع یدک کش

ازجمله انواع یدک کش ها عبارتند از: کامیون بلندکننده چرخ یدک ‌کش زنجیری، نیسان چرخ گیر یا همان خودرو بر نیسان، دکل شاهین یا به‌ اصطلاح یدک‌ کش نیسان چرخ گیر دومنظوره، یدک‌ کش‌های کامیونی و جرثقیل‌های دکل دار.

نیسان چرخ گیر دارای دو بازوی کشنده است که به چرخ‌های خودرو متصل می‌شود و بدون این‌که به سایر اجزای خودرو آسیب وارد کند عملیات انتقال را انجام می‌دهد این روش برای مسافت‌های کوتاه بهترین گزینه است امکان آسیب در این روش بسیار کمتر است و اطمینان بیشتری از جهت صحت و سلامت خودرو می‌دهد.

این نوع از یدک‌کش‌ها نیسان هایی هستند که یک دکل در عقب آن‌ها قرار دارد که از جنس آهن است و قطعه دیگری نیز به انتهای نیسان نصب‌شده که به سپر قسمت جلویی اتومبیل رفته و با استفاده از زنجیر اتومبیل به بالا کشیده می‌شود. زمانی‌که آسیب واردشده به خودرو به‌حدی باشد که نتوان از قسمت جلویی و سپر بکسل شود به‌جای خودرو بر از این نوع یدک‌کش استفاده می‌شود.

از جمله مهم‌ترین و همین‌طور پرکاربردترین نوع یدک‌کش‌ها همین بلند کننده چرخ است که مجهز به یک نوع اهرم است که در زیر چرخ‌های ماشین قرار می‌گیرند و با هدایت و بلند کردن آن چرخ‌های جلوی خودرو را بالا می‌برند و سپس آن را حمل می‌کنند.

در حمل خودرو توسط یدک‌کش این یکی از روش‌های جابجایی و متداول‌ ترین نوع آن است. این روش به دلیل ارزان‌ تر بودن و سادگی در انجام آن بیش ‌از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما درعین سادگی در عملکرد معایب خاصی در این روش وجود دارد که بسته به نوع خودرو باید مورد استفاده قرار بگیرند.

احتمالاً دیده‌اید که در این روش بخش جلویی خودرو یعنی سپر توسط قلاب یا زنجیر و یا کار به شکلی که در دوچرخ معلق از بالا برده می‌شود و به نوعی بوکسل می‌شود در این روش راننده باید در خودروی خود باقی بماند در طول فرآیند جابه‌جایی با ترمز گرفتن مقدار در هدایت ماشین سهیم باش

این نوع دستگاه های کامیونی به دلیل ایمنی بالا پر کاربرد هستند و جهت حمل خودرو های نو و یا خودرو هایی که در تصادفات جاده ای دچار آسیب جدی شده اند مورد استفاده قرار می گیرند.

ساختار آن ها به این گونه است که دارای یک قسمت جدا کننده است که سطح بالاتری نسبت به خودرو دارند این نوع از کامیون های یدک کش با بازوهای هیدرولیکی خود در زیر چهارچرخ اتومبیل رفته و ماشین را از سطح زمین جدا میکنند. یدک کش های کامیونی معمولاً برای حمل خودرو های لوکس بهترین گزینه هستند.

بهترین شرکت یدک کش در کرمانشاه بدون شک شرکتی است که تمامی انواع یدک کش های نامبرده را موجود و بسته به شرایط پیش آمده بهترین یدک کش را با مناسب ترین قیمت ممکن به محل خودرو شما در سریعترین زمان ممکن ارسال نماید. امداد خودرو پارسیان غرب تمامی این ویژگی ها را برای ارائه باکیفیت ترین خدمات به همشهریان گرامی خود دارا بوده و به عنوان بهترین یدک کش در کرمانشاه شناخته شده است.

امداد خودرو پارسیان غرب با داشتن تمام تجهیزات جابجایی معتبرترین خودروبر و و یدک کش در کرمانشاه است. جابجایی و حمل خودروی خود را به امداد خودرو کرمانشاه بسپارید چراکه در سریعترین زمان با کادری مجرب و با ضمانت خودرویتان را حمل میکنیم. جهت درخواست امداد سیار با کارشناسان این مجموعه با شماره 09925924979 تماس حاصل نمایید.

کپی رایت © امداد خودرو کرمانشاه 2024.